قالب وبلاگ

گوگل آلرتز(Google Alerts) يکي از خدمات جالب شرکت گوگل
نوشته شده توسط : سایت رسمی حسابداری و حسابرسی

توهمي وجود دارد به نام خود گوگل بيني، يعني اينکه بعد از مدتي که از آشنايي‌تان با اينترنت گذشت ممکن است کمتر به سراغ گوگل برويد و اغلب به دنبال اطلاعات مورد نظرتان در ميان منابعي که از قبل مي‌شناسيد مي‌گرديد. تفسيرش باشد براي بعد. فقط مطمئن هستم که لذت کشف منابع اطلاعاتي جديد، هر کسي را خوشحال خواهد کرد مخصوصا اگر که در سريع‌ترين زمان ممکن باشد و شما بعد از گوگل، دومين نفر باشيد.

Google Alerts



گوگل آلرتز(Google Alerts) يکي از خدمات جالب شرکت گوگل است که از چشم‌ها دورمانده ولي استفاده از آن بي‌نهايت جالب و مفيد خواهد بود. اين سرويس به شما امکان مانيتور کردن جديدترين نتايج ثبت شده در بانک نتايج را مي‌دهد. به اين صورت که شما کليد واژه موردنظر تان را را مشخص مي‌کنيد و از گوگل مي‌خواهيد که تا مطالب مرتبط با اين واژه‌ها را که اخيرا ايندکس کرده است به صورت روزانه/ هفتگي/ ماهيانه از طريق ايميل برايتان ارسال کند.


اين سرويس براي مطالبي که کمتر عام هستند يا اينکه براي شما اهميت خاصي دارند بسيار مفيد خواهد و بود. مخصوصا که در وب فارسي کمتر شاهد سايت‌هاي مرکزي براي محتواي تخصصي‌تر مي بينم و در وبلاگ‌ها هم که غالبا نگاه‌هاي جامع وجود ندارد.





:: موضوعات مرتبط: , ,
:: بازدید از این مطلب : 1620
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: